Marloes van Mano Photography & More heeft ons bruiloftsdag in prachtige beelden vastgelegd met een aanpak die warm, persoonlijk en oprecht vriendelijk is. Tijdens de fotosessie gaf zij duidelijke begeleiding, dacht creatief mee over poses en compositie, en deed dit alles met een fijne dosis humor. Dit zorgde ervoor dat wij ons volkomen op ons gemak voelden en onze dag zonder zorgen konden beleven. Na afloop was de ervaring even aangenaam: de foto's werden punctueel opgeleverd zoals afgesproken, en Marloes adviseerde ons actief bij het samenstellen van ons trouwalbum.