Overig
De kapselwerk was naar wens uitgevoerd en zag er mooi uit. De krullen verloren gedurende de dag wat van hun vorm, wat jammer was. De make-up was aan de volle kant, maar het eindresultaat beviel toch goed.
By submitting, you agree to be contacted by this vendor