Wat fijn dat jullie elkaar het jawoord gaan geven! Dank je wel voor het kijken naar mijn werk. Ik ben Willem, en ik ben gevestigd in het gezellige Heerle in West Brabant, waar ik samen met mijn vrouw en onze twee dochters thuis ben. Op jullie bruiloft ben ik een ontspannen gast die zich volledig inleeft in het moment. Ik neem mijn fotografie serieus, maar mezelf niet al te zwaar op. Wat mij drijft, is het vastleggen van echte emoties, de liefde tussen jullie en de warmte van jullie naasten. Ik werk graag met verhalen – zowel de werkelijkheid zoals die zich afspeelt als momenten die ik creatief in beeld breng. Een belangrijk onderdeel van mijn aanpak is dat jullie niet hoeven te poseren. In plaats daarvan maak ik graag een mooi moment met jullie samen op een plek waar jullie gewoon van elkaar kunnen genieten, zonder afleidingen. Dit resulteert in natuurlijke, authentieke beelden die jullie trouwdag echt weerspiegelen. Benieuwd of we goed bij elkaar passen? Neem gerust contact op voor een ongedwongen gesprek. Ik kijk ernaar uit jullie verhaal vast te leggen.